Jaarlijkse reunie van ex-managers ditmaal in Den Haag
Een jaar vliegt voorbij. Het is een standaard uitdrukking en in alle opzichten van toepassing op de jaarlijkse reünie van ex-managers van de voormalige PTT RAC, van het voormalige KPN Autolease. Een groep, die ooit begon met 16 deelnemers (combinatie van voormalige managers van de BU Service en managers van functies op het voormalige hoofdkantoor. Maar ook een groep, die geleidelijk aan kleiner werd. Door overlijden of door besluiten om af te haken om allerlei redenen. Inmiddels is het getal "potentiele deelnemers" aangekomen op 12. Maar die waren er ook niet allemaal op 29 mei. Want 3 moesten afhaken vanwege gezondheidsproblemen. 9 deelnemers dus troffen elkaar bij de Mall van Leidschendam, een uniek winkelcentrum, zoals je die veel aantreft in de VS en Canada (en naar verluidt ook in Zweden). Het programma was ontsprongen aan de "breinen" van Freerk Zoethout en Maureen Smith. Freerk lichtte bij de koffie met gebak zijn persoonlijke medische situatie toe. Wij kunnen hem alleen maar veel sterkte en succes toewensen in de komende tijd. Overigens verdienen Freerk en Maureen een extra compliment voor de organisatie.
Na de koffie met gebak vertrokken we met het openbaar vervoer (de tram dus) naar het Centrum van Den Haag. Uitstappen deden we bij de Bierkade om later op te kunnen stappen bij d'Ooievaart voor een rondvaart door Den Haag. De organisatie schitterde ook hier door vindingrijkheid: we zaten allen met onze eigen groep (9 deelnemers dus) aan boord en werden voorzien van een complete lunch (broodjes, drinken en fruit), van een schipper en van een gids. De laatste vertelde van alles over Den Haag, althans over het gedeelte van de Hofstad, waarlangs wij vaarden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten